Галерија

Знакот СТОП

ТЕМА  НА  НЕДЕЛАТА : ЗНАКОТ СТОП

ДАТА :  04.06.2020

РЕАЛИЗАТОР: ОРХИДЕЈА  ЃОРЃИЕВСКА


АСПЕКТ НА РАЗВОЈ: РАЗВОЈ  НА  ЈАЗИК, ОПИСМЕНУВАЊЕ  И  КОМУНИКАЦИЈА


 СТАНДАРД: Детето  може  да го збогати својот речник и да покаже напредок во правилниот говор


НАСЛОВ НА ТЕМА: ЗНАКОТ  СТОП

АКТИВНОСТ

1
2

1. Говорна игра/разговор

* Потребни  материјали:                       

  • слики
  • илустрации
  • детска литература

Знакот СТОП ( Знак  за  задолжително  запирање)

Знакот  за  задолжително  запирање  ( некаде  може  да  се  сретне  и  само  како  Стоп  знак ) претставува  сообраќаен  знак  за  извршна  наредба  кој  ги  обврзува  возачите  целосно  да  застанат  и  да  проверат  дали  има  други  возила  кои  се  движат  на  патот  и  да  ги  пропуштат  пред  да  се  приклучат  на истиот.

3

Овој  знак  прв  пат  се  појавува  во  1915 год. Во  Детроит -  Сад  и  неговиот  првичен изглед  бил  на  жолта  позадина  и  со  црни  букви. Денес  знакот  најчесто  може  да  се  забележи  во  октогонална  форма  и  со  црвена  позадина (бели  букви  и  на  латиница  го  пишува  зборот  STOP)

* Зошто  знакот  СТОП  е  осумаголник ?

Логиката  е  едноставна  : колку  повеќе  страни  има  знакот, толку  поопасен  е претстојниот  дел  од  патот.

Осумаголниците  ја  означуваат  втората  најголема  опасност, како  раскрсниците .             

Знакот Стоп

Јас сум знак што личи на круг,
како мене нема друг.
Штом ќе ме видиш застани! - оп
прочитај на мене пишува Стоп.

* Неколку активности за знакот Стоп

Децата да умеат да го препознаат знакот стоп и успешно да го опишуваат

Препознај го знакот стоп на апликациите  и опиши го.

4
5

2. Ликовна активност

* Потребни  материјали

  • дрвени бои

6


3.Сложувалка

7


ЦЕЛИ:

  • Детето  да  умее  со  неколку  реченици  да  го  опише  надворешниот  изглед  на сообраќајниот  знак (боја, форма).
  • Да  се  развиваат  способности  за  класификација, компарација  и  серијација  според боја, форма, големина, вид  и  род.
  • Да  се  поттикне  интересот  за  учество  во  музички  и  ликовни  активности.

ИНДИКАТОРИ/КOMПETEНЦИИ

  • Детето го знае значењето на зададениот збор.
  • Детето учествува во говорни игри.

За Нас

Градинката Весели Цветови започнала со работа во далечната 1945 година во Скопје.

По ослободувањето на нашата земја, на 15 Март 1945 година, Народниот одбор на Скопската околија ја формирала установата "Мирче Ацев". 
Градинката почнала да работи во станбена зграда со 20 деца и 3 вработени.

Прочитај повеќе...

Посетеност

Денес337
Вчера382
Оваа недела2439
Овој месец7416

Моментално посетители

1
Онлајн

2024-11-23

Политика за колачиња