Тема на неделата: Домашни миленици
Дата: 13.04.2020
РЕАЛИЗАТОР: ДАНЧЕ ТРПЕСКА
АСПЕКТ НА РАЗВОЈ: Физичко здравје и моторен развој
СТАНДАРД: Детето може да воспостави контрола на движењата на дланките и прстите
НАСЛОВ НА ТЕМА: ЖИВОТНИТЕ И НИВНИТЕ ЖИВЕАЛИШТА
АКТИВНОСТ: Домашни животни
1. Говорна игра/ разговор
* Потребни материјали:
- слики
- сликовница ,,Градските музичари"
- боички
🙂 Постојат многу видови животни. Домашни животни се оние за кои се грижи човекот. Тој им обезбедува храна,живеалиште и се грижи за нивното здравје. Домашните животни ги делиме на стока и птици.
🙂 Другарчиња ајде да ги наброиме сите домашни животни што вие ги знаете.
Домашни животни се: маче, куче, кокошка, петел, патка, крава, коњ, овца, коза, магаре и др.
Кокошките живеат во кокошарник.
Кравите и коњите во штала.
Овците и козите во трло.
ДОМАШНИ ЖИВОТНИ
- Што е тоа? Покажи или кажи. - Именувајте ги животните и нивните младенчиња.
- Кој каде живее? - Именувајте ги нивните живеалишта.
- Со што се хранат? - Набројте со што се хранат.
- Делови од телото? - Заокружи ги роговите, копитата, опашката, крзното и друго.
- Именувајте ги нивните младенчиња.
🙂 СЛИКОВНИЦА "Градските музичари" од Браќа Грим на многу интересен и сликовит начин го опишува животот на сите животни во заедницата и тоа како и тие се почитуваат помеѓу себе.
2. Практична креативна активност
🙂 Изработка на фарма
* Потребни материјали
- картон, хамер
- лепило
- животни
- шпатули
https://theimaginationtree.com/wash-muddy-farm-animals-sensory-play/?fbclid=IwAR0D0Dajl_c57BZoJlZjZxXLPhWtxTPeQsKkiRD4C6M2e1KF8mf7XKtWOeU
Практична креативна активност:
* Потребни материјали:
- цевки
- колаж
- лепило
🙂 Изработка на коњчиња од цевки:
3. Музичка игра:
🙂 Дедо Коле има фарма
https://www.youtube.com/watch?v=NGvF4mzrkqE
ЦЕЛИ:
- Стекнување на основни сознанија за домашните животни, нивното препознавање, нивните живеалишта, изглед и исхрана.
- Да се развива фината моторика и манипулативни вештини.
ИНДИКАТОРИ/КОМПЕТЕНЦИИ:
- Детето користи материјали за изработка на макети и изработува апликации.
- Детето ги именува животните и нивните живеалишта, како и нивните младенчиња.