ТЕМА НА НЕДЕЛАТА: ШУМСКИ ЖИВОТНИ
ДАТА: 20.04.2020
РЕАЛИЗАТОР: СВЕТЛАНА АРСОСКА
АСПЕКТ НА РАЗВОЈ: Физичко здравје и моторен развој
СТАНДАРД: Детето може да се движи координирано со цел
НАСЛОВ НА ТЕМА: ЗАЈКО БАРА МОРКОВЧЕ
АКТИВНОСТ:
1. Говорна игра/ разговор
* Потребни материјали:
- слики
- илустрации
- детска литература
🙂 Зајакот е цицач кој живее во шумата. Него може да го одгледува човекот кој го храни со тревичка, морковче, зелка.
🙂 Зајакот потекнува од Европа, но денес го населува целиот свет освен Антарктикот. Се среќава и во тревни предели како и во обработени полиња.
🙂 Достигнува должина од 40 см. и тежина од 2 кг. Зајачицата може да роди од 2 до 7 малечки.
🙂 Зајакот е тревопасен кој јаде корења, лисја и кора од дрво. Поради тоа забите му се трошат и горните секачи постојано му растат.
🙂 Карактеристични за зајакот се двете големи ушиња на главата и белото крзно кое може да е и црно и сиво.
🙂 Гледајќи ги сите декорации за Велигден со зајаци се наметнува прашањето што симболизира велигденскиот зајак? Велигден знаеме секогаш се паѓа во пролет. Како резултат на нивната плодност и нивната активност во пролет зајаците се стекнале со симбол на пролет и новиот живот.
2. ОБРАБОТКА НА ПРИКАЗНА: МАЛОТО ЗАЈАЧЕ
https://www.youtube.com/watch?v=vcVa0aSuFx0&feature=youtu.be
3. ПОДВИЖНА ИГРА
🙂 „Зајко бара морковче“
ПОДГОТВИТЕЛЕН ДЕЛ: Вежби за истегнување
🙂 ТЕК НА ИГРАТА : Две дечиња се натпреваруваат кој прв ќе стигне до морковчето со скокање како зајачиња. Го земаат морковчето и го носат назад до една корпа . Го ставаат внатре и се враќаат брзо по второто морковче да го земат. Така двете деца - зајачиња се натпреваруваат кое повеќе и побрзо морковчиња ќе однесат во својата корпа. Победник е тоа дете што однесло повеќе морковчиња во корпата за одредено време.
4. ПЕСНИЧКА:
🙂 Зајачето Бани
https://www.youtube.com/watch?v=q-Dnq69dwok&feature=youtu.be
ЦЕЛИ:
- Развивање на натпреварувачки дух кај децата
- Развивање на љубов кон зајачето и другите животни
- Да се поттикне активно слушање и разбирање на говорот од страна на возрасен
ИНДИКАТОРИ/КОМПЕТЕНЦИИ:
- Детето го поставува телото и екстремитетите во позиција да имитира некого или нешто