ТЕМА НА НЕДЕЛАТА: УЛИЦА ВРВУЛИЦА
ДАТА: 22.05.2020
РЕАЛИЗАТОР: ЕЛИЗАБЕТА СТОЈКОВСКА
АСПЕКТ НА РАЗВОЈ: Когнитивен развој и стекнување на општи знаења.
СТАНДАРД:
- Детето може да научи нови работи и да стекне нови искуства.
- Детето може да воспостави контрола на движењето на дланките и прстите.
НАСЛОВ НА ТЕМА: СООБРАЌАЈНИ ЗНАЦИ
АКТИВНОСТ:
1. Разговор/говорна игра
* Потребни материјали:
- слики
- енциклопедија со сообраќајни знаци
- детски списанија
Сообраќајните знаци имаат важна улога во регулирање на сообраќајот.
Сообраќајните знаци се разликуваат според нивната важност.
Постојат неколку вида на сообраќајни знаци:
- сообраќајни знаци кои означуваат опасност и имаат форма на триаголник.
- сообраќајни знаци кои служат за известување и имаат форма на квадрат.
- сообраќајни знаци кои означуваат забрана и имаат форма на круг и знакот СТОП кој е осумаголник.
- семафорите спаѓаат во светлосни сообраќајни знаци.
Секое дете може да каже што знае за сообраќајните знаци и да ги опише.
2. Практична креативна активност
* Изработка на сообраќајни знаци
Потребни материјали:
- хартија во боја
- ножички
- лепак
- шпатула или цевка
3. Гледање на видео:
Што значи знакот стоп?
https://www.youtube.com/watch?v=qmdh86CBJQs
ЦЕЛИ:
- Стекнување на елементарни претстави и знаења од областа на сообраќајот (сообраќајни знаци).
- Да се поттикне да држи ножички со една рака и да сече хартија по зададена линија.
ИНДИКАТОРИ:
- Детето се запознава со видови сообраќајни знаци и се обидува да ги препознае истите.
- Детето самостојно ги држи ножичките и држи хартија.