Летен споменар

ТЕМА НА НЕДЕЛАТА: Летни радости

ДАТА: 21.07.2020

РЕАЛИЗАТОР: Јулијана Димитриевска


АСПЕКТ НА РАЗВОЈ: Социоемоционален развој


НАСЛОВ НА ТЕМА:  Летен споменар


АКТИВНОСТ:

1. Разговор,слики,текст.

Потребни материјали:

  • Текст -,, Кој е поубав ?,,
  • илустрации.

Што е календар?   Разгледајте ја оваа слика и по нацртаните промени ( во времето и природата ) препознајте ги и именувајте ги сите годишни времиња.

1

Годината наша мила,
четири годишни времиња има,
пролет , лето , есен и студената зима,
сите во календар збрани.

Дали знаете кое годишно време е поубаво?

Не знаете? Добро. Седнете удобно и слушнете ја приказната:

Еднаш многу одамна, настанала збрка во календарот. Се смешале годишните времиња, па се случило да се сретнат есента и пролетта. Се погледнале и двете одеднаш рекле:

  • Гледаш, јас сум поубава од тебе?! – рече пролетта.
  • Еееее, не! Поубава сум јас. – рече есента.
  • Како не, јас имам зелени ливади, шарени цветови, распеани птици, децата мене повеќе ме сакаат. – рекла пролетта.
  • А јас имам прекрасна златна облека, зрели овошки, грозје... Затоа мене децата , повеќе ме сакаат. – рекла есентта

Долго време се расправале која е поубава. А зимата си стоела на своето место во календарот и се смешкала .  За да не дојде до караница тие решиле да ги прашаат децата. А тие одговориле:

  • Најмногу го сакаме летото!
  • Ааааа? – зачудено се погледнале пролетта и есента. А зошто?- прашале тие.
  • Преку летото ние сме слободни Не одиме во градинка и училиште  па  можеме да трчаме, да скокаме, да танцуваме, да пливаме и да вежбаме. Со родителите се договараме каде да одиме на одмор: на планина, на река, езеро или во село. Каде и да појдеме треба опрема да носиме (капа, наочари, шише со вода...) да се заштитиме, рачиња да миеме и здрава храна да јадеме. Околината да ја чуваме, прекрасно да си поминеме и со насмевка да се вратиме. А па и дома е убаво ,  пред нашата зграда, куќа ,  во паркче .  Со другарчињата да си раскажуваме, за нашите летни игри и спомени – цртежи да си нацртаме ,  па да си  покажеме.
  • Кога го слушнале ова ,  пролетта и есента засрамено си ги наведнале главите и веднаш си застанале на своето место во календарот.
  • -Деца  , се надевам дека Ви се допадна приказната за календарот и годишните времиња . А и нешто повеќе научивте .

 Сите годишни времиња се убави , секое на свој начин . Најважно е да бидете -  здрави  , среќни , весели ,  насмеани , растрчани  боси . . За своите чувства - емоции  ( среќа , тага , лутина или изненаденост )  каде и да одите , да разговарате со вашите родители и  блиски . По потреба да ги решите .  Сите ваши интересни посети , дружења  може  да ги нацртате, насликате , објаснете , а потоа да  вметнете точно знакче ( емотикон ) во вашата прва книга за деца .

Растете деца,
ширете љубов,
прекрасен е Светот
и животот е  убав.


2. Практична креативна активност.

Потребни материјали:

  • листови А4 формат ( бели и во боја ) ,
  • фломастери ,
  • темперни бои ,
  • дрвени – воштени бои ,
  • ножички ,
  • молив ,
  • папка и
  • перфоратор

Прва ликовна игра

Мали креатори - изработка на емотикони

2

Втора ликовна игра

Мали креатори – oд вашите летни спомени – вашите цртежи, изработки ,  да ја направите вашата прва книга – “Летен споменар“. Ако Ви се допадне оваа идеа и натаму може да си ги направите вашите – втора книга - ,,Есенски споменар,,, трета – Зимски споменар,, и четврта книга за деца - ,, Пролетен споменар,,.

3

4

5

Мојата прва книга за деца   -  ,, Летен споменар,,


3. Музичка игра,,

Мал фестивал: ,,Росица,, - ,,Лето,,

https://youtu.be/5malEujuTQI


ЦЕЛИ:

  • Негување и развивање на социјалната и емоционална интелигенција.
  • Споделување на информации ( впечатоци ) за себе  со други деца.
  • Препознавање и именување на своите и тугите чувства  , развој на емпатија , сигурност , доверба и прифатеност.