Тема на неделата: Шумски животни
Дата: 24.04.2020
Реализатор: Славица Брајковска
АСПЕКТ НА РАЗВОЈ: Когнитивен развој и стекнување на општи знаења.
СТАНДАРД: Детето ги набљудува и опишува карактеристиките на живиот свет.
НАСЛОВ НА ТЕМА: Кој каде живее и со што се храни?
АКТИВНОСТ:
1. Утринска гимнастика
https://www.youtube.com/watch?v=pizI7eNVSg8
2. Говорна игра/ разговор
* Потребни материјали:
- слики
- илустрации
- детска литература
🙂 Кога почнуваме разговор за шумските животни треба да знаеме дека шумите и други шумски предели се нивно природно живеалиште. Шумата е заедница на шумски дрвја, други пониски растенија и шумски животни.
🙂 Планините се дом на многу различни видови животни како што се:
Верверицата; Волк; Еж; Дива свиња; Лисица; Зајак; Мечка; Желка; Елен; Јазовец и др.
Верверица – живее во дрвјата на листопадните и иглолисните шуми. Најмногу јаде зрнеста храна, лешници, желади, а понекогаш и јајца што ги краде од птичјите гнезда.
Волк – живее во добро организирана глутница. Волкот е месојадец и најчесто ги лови крупните тревопасни цицачи.
Еж – живее во грмушки, на работ од шумите, по полиња, градините. Ежот лови ноќе и се храни со копнени безрбетници (црви, пајаци, полжави, гасеници итн.).
Дива свиња – живее во шумските предели. Дивата свиња е сештојадно животно и се храни со желади, диви костени, семиња, компири но и со полски глувци и стаорци.
Зајак – Зајакот е вегетаријанец и се храни со: трева, зрна, гранчиња, растенија и плодови од грмушки како дивата малина, зиме се храни со гранчиња, пупки и со кора од некои дрвја.
🙂 Учиме со Биби и Боби: Диви животни
https://www.youtube.com/watch?v=P-3FqCSyfXo
🙂 Кое е ова животно?
https://www.youtube.com/watch?v=4H32gS4fCNE&t=228s
3. Практична креативна активност:
* Потребни материјали:
- хартија во боја
- лепило
- ножици
🙂 Изработка на еж и лисица:
https://www.youtube.com/watch?v=tVIJpisJr9c
https://www.youtube.com/watch?v=QVyrgToA1Tg
4. Музичка игра:
🙂 БЕГАЈ ЗАЈКО
https://www.youtube.com/watch?v=EWbVi7VrsDE
ЦЕЛИ:
- Да се развиваат способностите за препознавање и класификација на животните според местото на живеење, според родот и карактеристиките.
- Да се поттикнува процесот на осознавање на одредени основни фактори и услови за опстојување и развој на живиот свет.
ИНДИКАТОРИ/КОМПЕТЕНЦИИ:
- Детето именува разни животни средини во кои опстојува животинскиот свет.
- Детето опишува шумски животни со користење на придавки за подобро објаснување.
ОЧЕКУВАНИ РЕЗУЛТАТИ:
- Детето ги класифицира животните според родот, местото на живеење и карактеристиките.