Активности во денот

ТЕМА НА НЕДЕЛАТА: МАЛИ ИСТРАЖУВАЧИ

ДАТА: 19.08.2020

РЕАЛИЗАТОР: Валентина Божиновска


АСПЕКТ НА РАЗВОЈ: Пристап кон учење


НАСЛОВ НА ТЕМА: АКТИВНОСТИ ВО ДЕНОТ


АКТИВНОСТ:

1. Говорна игра, разговор, серија слики, текст

* Потребни материјали:

  • серија слики
  • текст
  • разговор

1

Дневните активности имаат големо значење за растот ,развојот и здравјето на децата. Денот се состои од време за активности во мирување, за физичка активност  и за спиење.За најповолни ефекти на здравјето, предучилишните деца треба да се придржуваат до сите препораки за физичка активност, седење и спиење во текот на 24 часа.Освен овие активности децата постепено ги практикуваат и активностите за хигиена, облекување,исхрана и социјализација.Најважна од сите е играта…

2

Времето кое детето го поминува во мирна игра ,без физички активности е многу важно за когнитивниот, емоционалниот и психосоцијалниот развој. Интерактивните активности со родителите и возрасните лица можат да бидат читање, пеење, раскажување приказни, цртање, конструктивни игри, сложување сложувалки итн…


3

Дневните физички активности овозможуваат развој на коскениот систем, моториката, сензорите и растот воопшто на целиот организам (најмалку 180 мин.различни физички активности од лесни до умерении интезивни распоредени во текот на денот)


4

Должината и квалитетот на спиењето подеднакво се важни за здравјето на детето. Недоволниот сон е поврзан со  прекумерната тежина и дебелина во детството.(од10 до13часа квалитетен сон)


Светската здравствена организација  за децата до петата година препорачува време за физички активности,ограничено време пред екраните и време за спиење.

5Дневни рутини:

  • будење
  • тоалета
  • утрински физички активности
  • појадок
  • време за прошетка во природа
  • ужина
  • креативни игри
  • ручек
  • пладневен одмор
  • ужина
  • прошетка и игри
  • бањање
  • време за приказна пред спиење
  • спиење

2. Практична креативна активност

* Потребни материјали:

  • фотографии

Разгледувајте и откријте, што се извршува другарчето и по кој редослед!

6
  1. Се буди
  2. Оди во тоалет
  3. Се мие
  4. Се облекува
  5. Вежба
  6. Појадува
  7. Игра со коцки
  8. Се грижи за мачето

ЦЕЛИ:

  • Да се развива способност за селективно избирање активности од повеќето кои што му се нудат, согласно со личните интереси и начините на разбирање и прифаќање.
  • Да се поттикне кон развивање на сопствен стил на учење.